Ενώ οι εκβαθύνσεις στο λιμάνι συνεχίζονται και στο σημείο που δένουν τα κρουαζιερόπλοια το βάθος να κατέβει στα 11 μέτρα, δεν συμβαίνει το ίδιο με την προβλήτα του σιδηροδρομικού πορθμείου, όπου κινούνται τα αδρανή υλικά, όπως και το θέμα της προσέγγισης στην Ιχθυόσκαλα Βόλου, σημεία που είχαν καταλήξει τα απορρίμματα από τη χωματερή του Ξηριά, τα οποία παρασύρθηκαν από τις πλημμύρες.
Ο Σωκράτης Αναγνώστου διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΒ, μίλησε στο Ράδιο ΕΝΑ και στον Δημήτρη Καρεκλίδη και είπε ότι οι εκβαθύνσεις στο λιμάνι συνεχίζονται με την επίβλεψη του υπουργείου και δίνει άλλα τμήματα του λιμανιού να σκαφτούν, ώστε το σημείο που ελλιμενίζονται τα κρουαζιερόπλοια, ανάμεσα στη δεύτερη και την τρίτη προβλήτα, να φτάσει σε 11 μ. βάθος, ώστε να μην υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Όπως ανέφερε, σχετικά ικανοποιητικός ήταν ο συνολικός αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που φέτος προσέγγισαν το λιμάνι του Βόλου, ενώ ο αριθμός των επιβατών ήταν ο καλύτερος της τελευταίας δεκαετίας.
Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΒ, ανέφερε ότι το θέμα της προβλήτας του σιδηροδρομικού πορθμείου, όπου κινούνται τα αδρανή υλικά δεν προχωράει, όπως και το θέμα της προσέγγισης στην Ιχθυόσκαλα.
«Αυτά τα τμήματα, απ’ ότι φαίνεται, όπως προχωράει σήμερα η εργολαβία, δεν πρόκειται να λυθούν, καθώς στα σημεία αυτά υπάρχουν τα απορρίμματα από τον παλιό ΧΑΔΑ του Ξηριά, τα οποία με τις πλημμύρες κατέληξαν στο λιμάνι. Έχουμε στείλει, εδώ και έναν μήνα, έγγραφο στις αρμόδιες υπηρεσίες (υπουργεία, ΕΥΔΕ Θεσσαλίας) που ανέλαβαν τον καθαρισμό και την αποκατάσταση του λιμανιού, μέχρι στιγμής δεν έχουν απαντήσει», τόνισε ο κ. Αναγνώστου.
Ο ίδιος τόνισε ότι αυτό το ζήτημα δεν μπορεί να το φορτωθεί μόνο το λιμάνι, που δεν είναι δικό του θέμα, αναμένεται η απάντηση στην επιστολή και στη συνέχεια θα εξεταστεί ο τρόπος που θα προχωρήσει το θέμα.
Αναφορικά με τη μεταφορά της δραστηριότητας του σκραπ στην τρίτη προβλήτα, ο κ. Αναγνώστου, είπε ότι θα γίνει μέχρι το τέλος του χρόνου, γιατί από τον Ιανουάριο του 2026, δεν μπορεί να υπάρξει δραστηριότητα του σκραπ στην πρώτη προβλήτα. Όπως είπε, μέχρι 31 Δεκεμβρίου μπορεί η δραστηριότητα αυτή να υπάρχει στην πρώτη προβλήτα, αλλά στη συνέχεια δεν μπορεί, σύμφωνα με τις αδειοδοτήσεις που υπάρχουν.
Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΒ ανέφερε ότι το ευρωπαϊκό έργο PortAbility δεν αφορά το μέλλον του λιμανιού, το οποίο δεν θα αποφασιστεί μέσω ενός προγράμματος με διάρκεια τεσσάρων ετών, αλλά αναπτύσσει καινοτόμες στρατηγικές και μεθόδους στην επαγγελματική εκπαίδευση, ως παράγοντας συνεισφοράς και κινητήρια δύναμη για την οικονομική διαφοροποίηση και τη σύνδεση της πόλης με το λιμάνι. Ο κ. Αναγνώστου ζήτησε στο τέλος του προγράμματος να έχουμε απτά αποτελέσματα και όχι θεωρίες, από τις οποίες χορτάσαμε…
Όσον αφορά στο έργο Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, στο λιμάνι, ο διευθύνων σύμβουλος τόνισε ότι εκτός από τα στέγαστρα με φωτοβολταϊκά που θα προσφέρουν σκίαση στα αυτοκίνητα, θα τοποθετηθεί ένα Φ/Β 500 kW, που με αυτά που τοποθετήθηκαν στις στέγες των αποθηκών, θα δώσουν συνολικά 1,3 Mw παραγωγή ενέργειας, θα καλύπτονται οι ανάγκες του λιμανιού σε ρεύμα.
Ο κ. Αναγνώστου τόνισε ότι το έργο αποπληρώνεται σε βάθος πενταετίας, θα φέρει μεγάλη εξοικονόμηση ενέργειας και εντός της πενταετίας θα έχει το όφελος από την ενέργεια που θα καταναλώνεται.
Αναφορικά με το άγαλμα του Ιάσονα και τον φωτισμός του, ο κ. Αναγνώστου είπε ότι φωτίζεται με έναν προβολέα, αλλά οι μελετητές δεν είχαν προβλέψει τον νυχτερινό του φωτισμό, που πρέπει να γίνει.
Απόδοση ραδιοφωνικής συνέντευξης Ντίνος Στεργιόπουλος































