Μετά από συνάντηση με εκπροσώπους του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 6ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου, την περασμένη εβδομάδα, στο Δημαρχείο, ο, Αχιλλέας Μπέος πραγματοποίησε, όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση, που εκδόθηκε, σήμερα αυτοψία στους χώρους του σχολείου, συνοδευόμενος από τους αρμόδιους αντιδημάρχους και υπηρεσιακούς παράγοντες, προκειμένου να διαπιστώσουν την κατάσταση των χώρων.


Σύμφωνα με την ανακοίνωση, για τις ελλείψεις, που διαπιστώθηκαν και για παρεμβάσεις που ζητήθηκαν να γίνουν, δόθηκαν οι κατευθύνσεις ώστε το συντομότερο δυνατόν, μέχρι το καλοκαίρι και σε ορισμένες περιπτώσεις μέσα στις διακοπές του Πάσχα, να έχουν ολοκληρωθεί οι αναγκαίες εργασίες.


Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































