Θα παρουσιαστεί το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου Βόλου

Συνεδριάζει σήμερα Τρίτη, στις 14.30 στο Δημαρχείο Βόλου η Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου Βόλου, με μοναδικό θέμα συζήτησης την παρουσία του προγράμματος τουριστικής προβολής του Δήμου για το έτος 2018.

Σύμφωνα με την εισήγηση, η φήμη και το ίντερνετ είναι βασικοί λόγοι που έχει επιλεγεί ο προορισμός μας από τους επισκέπτες, ενώ οι κύριοι λόγοι επίσκεψης είναι η φύση, το κλίμα και οι τιμές.
Στο σύνολο των χαρακτηριστικών της περιοχής (διαμονή, περιβάλλον, διατροφή, διασκέδαση, μετακινήσεις) έχουν αξιολογηθεί με πολύ υψηλές τιμές.
Οι δύο νέες πτήσεις είχαν καλές πληρότητες, οι επιβάτες διανεμήθηκαν κυρίως στον προορισμό Volos Pelion. Η πτήση του Βελγίου στηρίχθηκε και από τη Γαλλία (23%) με προορισμό την Εύβοια, ενώ οι Έλληνες χρησιμοποίησαν τις πτήσεις σε ποσοστό 12% με διάχυση σε όλη την Θεσσαλία.

Μέση αυξημένη πληρότητα
Σύμφωνα με το Τμήμα Τουρισμού του Δήμου, οι αυξημένες πληρότητες της θερινής περιόδου, συνέβαλλαν στην μέση αυξημένη πληρότητα του συνόλου των περιοχών, ενώ η αύξηση της πληρότητας ήρθε από τους αλλοδαπούς τουρίστες με τους Έλληνες να παραμένουν σταθεροί και να υποστηρίζουν την περιοχή εκτός θερινής περιόδου.

Την καλοκαιρινή περίοδο παρατηρήθηκε μεταβολή της σύνθεσης των αλλοδαπών τουριστών με περεταίρω αύξηση της συμμετοχής των Βαλκανικών χωρών, μεταβολή που βοήθησε τη αύξηση της μέσης πληρότητας.

Η τιμή διανυκτέρευσης ήταν σταθεροποιημένη το καλοκαίρι, με μέσο όρο τιμής τα 51 €.

Η κατάταξη των εθνικοτήτων των τουριστών στη Μαγνησία είναι: Ελλάδα / Ρουμανία / Γερμανία / Βουλγαρία / Σερβία / Ισραήλ/Ρωσία / Κύπρος / Γαλλία / FYROM / Ιταλία /Πολωνία.

Η προβολή
Στόχος του προγράμματος είναι η εστιασμένη χρονικά προβολή στην Ελλάδα με στόχο τις περιόδους εκτός καλοκαιριού, η διατήρηση της υπάρχουσας δυναμικής και η συνέχιση της προβολής του προορισμού στις αγορές των τελευταίων ετών – Βαλκανικές χώρες, Ισραήλ

Ακόμη, η ενίσχυση της σχέσης με κλασικές αγορές ώστε να αυξηθεί η εισροή από αυτές – Γερμανία, Ιταλία και η είσοδος σε νέα/ες αγορές, με σταδιακή ενδυνάμωση της παρουσίας στην Πολωνία.

Η στόχευση θα εστιαστεί σε δράσεις κοινού [εκθέσεις κοινού/προβολή σε κοινό κλπ], με βασικά εργαλεία προβολής: φαγητό, δραστηριότητες στη φύση βουνό και θάλασσα.

Τέλος, θα γίνει θεματική προβολή του προορισμού ως προορισμός πεζοπορίας και συμπληρωματικά ορεινών δραστηριοτήτων με στόχο την επιμήκυνση της περιόδου, υποστήριξη και αξιοποίηση αεροπορικών συνδέσεων, είτε ως αγορές στις οποίες απευθύνονται είτε
ως μέσω επικοινωνίας με τους επισκέπτες και εντατικότερη αξιοποίηση των ψηφιακών μέσων.

Οι δράσεις
Οι δράσεις που προβλέπονται στο νέο πρόγραμμα είναι:

Δράσεις
Άξονας 1 Γενική εξωστρέφεια
Προβολή μέσω εκθέσεων
Δημόσιες σχέσεις
Διαφήμιση – Ψηφιακή προβολή
Άξονας 2 Θεματική προσέγγιση
Θεματική καμπάνια προορισμού πεζοπορίας Pelion Routes, ως νέου προϊόντος και γενικής ανάδειξης δραστηριοτήτων βουνού
Άξονας 3 Υποστήριξη
Πληροφόρηση
Ακτές
Αξιολόγηση – παρακολούθηση

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.