Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού λέει η πολύ γνωστή παροιμία, ωστόσο δεν ισχύει για 24χρονο στον Βόλο ο οποίος συνελήφθη για δεύτερη φορά μέσα σε μια εβδομάδα από την Αστυνομία για κλοπή.Ειδικότερα την Τετάρτη το βράδυ αστυνομικοί της ΟΠΚΕ Βόλου εντόπισαν τον 24χρονο και τον συνέλαβαν επειδή το πρωί της Τρίτης 10 Μαρτίου χωρίς να γίνει αντιληπτός, αφαίρεσε από σταθμευμένο σε σημείο της πόλης και ξεκλείδωτο φορτηγό ένα τσαντάκι, το οποίο περιείχε το χρηματικό ποσό των 150 ευρώ, προσωπικά έγγραφα και αντικείμενα.Επιπλέον, όπως προέκυψε, πρωινές ώρες της 5ης Μαρτίου, αφαίρεσε από άλλο σταθμευμένο σε σημείο της πόλης φορτηγό ένα τσαντάκι που περιείχε το χρηματικό ποσό των 20 ευρώ, προσωπικά έγγραφα και αντικείμενα.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































