Άλλος ένας άνθρωπος έφυγε από κορωνοϊό σήμερα, αυξάνοντας του νεκρούς σε 37. Δυστυχώς ήταν νέος, 40 ετών, ο οποίος όμως είχε υποκείμενο νόσημα. Ο άνδρας νοσηλευόταν στο νοσοκομείο «Αττικόν». Νωρίτερα, είχε γίνει γνωστό πως είχαν πεθάνει άλλοι τέσσερις άνθρωποι.
Συγκεκριμένα σήμερα έφυγαν από τη ζωή και δυο 65χρονοι που νοσηλευόταν στα νοσοκομείο Σωτηρία και ΑΧΕΠΑ, ένας 75χρονος από την Ξάνθη, που νοσηλευόταν στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης και ένα άτομο αγνώστου ηλικίας και στοιχείων στο Σισμανόγλειο.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























