H youtuber που πήρε συνέντευξη από τον Μητσοτάκη – «Σε κάποιες ερωτήσεις έβαλα πόνο»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

H youtuber, Νεφέλη Μεγκ, μίλησε στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Στούντιο με Θέα», για την εμπειρία του να πάρει συνέντευξη από τον Πρωθυπουργό.

Όπως είπε η 26χρονη, ασχολείται με «κοινωνικοπολιτικά θέματα» και ότι, πάντα ήθελε να πάρει συνέντευξη από κάποιον πολιτικό. «Ο Μητσοτάκης είναι ο πρώτος που ανταποκρίθηκε», είπε.

Ερωτηθείσα για το αν απευθύνθηκε εκείνη στον Κυριάκο Μητσοτάκη, είπε πως «αυτοί έκαναν reach out γιατί τον είχα ταγκάρει αρκετές φορές».

Όπως σημείωσε, πήγε στο Μέγαρο Μαξίμου και γνωρίστηκε με τον Πρωθυπουργό.

«Σκέφτηκα ότι θα φάω πολύ κράξιμο, αλλά ήθελα να το κάνω και το έκανα», σημείωσε σχετικά.

Όσο για το χώρο που έγινε η συνέντευξη, πρόκειται για στούντιο στην Κηφισιά, το οποίο νοίκιασε η νεαρή.

«Είχα πολλές ερωτήσεις ακόμα να του κάνω», είπε αναφέροντας ότι, «δεν ρώτησα για το επιτελικό κράτος και για τον ΦΠΑ».

Αποδέχθηκε την παρατήρηση ότι, σε κάποιες ερωτήσεις «έβαζα πόνο».

Τέλος, απάντησε πως, ο επόμενος πολιτικός που θέλει να του πάρει συνέντευξη είναι ο Αλέξης Τσίπρας.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.