Αναβλήθηκε λόγω καιρού, η προγραμματισμένη για χθες στο ανοικτό θέατρο Βόλου, εκδήλωση που ήταν προγραμματισμένη στο πλαίσιο της Ναυτικής Εβδομάδας. Θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη στην παραλία.
Πιο συγκεκριμένα, “η «ΜΑΓΝΗΤΩΝ ΚΙΒΩΤΟΣ , για τη διάσωση του Πολιτιστικού Αποθέματος», ο νεοσύστατος φορέας Πολιτισμού της Ιεράς Μητροπόλεως Δημητριάδος και Αλμυρού , στο πλαίσιο του θεσμού του θεματικού έτους «Μάγνητες και ο Πολιτισμός της Θάλασσας» , διοργανώνει την «Ναυτική Εβδομάδα στον Βόλο». Ήδη έχει πραγματοποιηθεί , με μεγάλη οργανωτική επιτυχία και προσέλευση κοινού, μια σειρά πολιτιστικών πρωτοβουλιών και δράσεων , με την συνεργασία του Δήμου Βόλου , του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας , της Εφορίας Αρχαιοτήτων Μαγνησίας , του Οργανισμού Λιμένος Βόλου, των Προσκόπων, αθλητικών ομίλων, πολιτιστικών συλλόγων και άλλες κινήσεων του Νομού. Όμως όπως αναφέρει η Μητρόπολη Δημητριάδος, η «Ναυτική Εβδομάδα στον Βόλο» , είχε και μια απρόσμενη παρέμβαση του καιρού. Η προγραμματισμένη για την Κυριακή 7 Ιουνίου 2015 εκδήλωση στο Θερινό Δημοτικό Θέατρο «Μελίνα Μερκούρη» , αναβάλλεται. Θα πραγματοποιηθεί την προσεχή Τετάρτη 10 Ιουνίου στην Παραλία του Βόλου , στο χώρο όπου έγινα μέχρι σήμερα οι περισσότερες εκδηλώσεις της ¨Ναυτικής Εβδομάδας στον Βόλο» , δίπλα από το Ηρώο της πόλης. Η εκδήλωση που συνδιοργανώνεται από το Ορθόδοξο Δίκτυο Ενημέρωσης , την Ιερά Μητρόπολη Δημητριάδος και Αλμυρού , την «Αγκάπε», που ήταν και χορηγός του όμορφου εντύπου και τη «Μαγνήτων Κιβωτό», έχει τίτλο: «Να ξανακάνουμε τη Μεσόγειο , θάλασσα Ειρήνης»”.































