Δημοπρατήθηκε το έργο βελτίωσης του δρόμου μπροστά στο 304 ΠΕΒ

Αθηναϊκή εταιρία έχει το προβάδισμα βελτίωσης του δρόμου στο Βελεστίνο;

Πραγματοποιήθηκε χθες στη Λάρισα, η δημοπράτηση για το έργο «Βελτίωση οδικού τμήματος Α/Κ Βελεστίνου – Βόλος από Χ.Θ.0+489 έως Χ.Θ. 3+489» αρχικού προϋπολογισμού 9.200.000 € και οι πληροφορίες αναφέρουν ότι έλαβαν μέρος 20 εταιρίες, από τις οποίες, η μια με έδρα την Αθήνα, φέρεται να κατέθεσε την καλύτερη προσφορά. Σύμφωνα με υπηρεσιακούς παράγοντες της Περιφέρειας Θεσσαλίας, η εταιρία με έδρα την Αθήνα προσέφερε έκπτωση 59%, με τη δεύτερη να δίνει έκπτωση 54% και την τρίτη στη σειρά, έκπτωση 53%.
Επόμενο βήμα για την υλοποίηση του σημαντικού για την είσοδο προς Βόλο, έργου, είναι η αρμόδια επιτροπή να εξετάσει τις προσφορές που κατέθεσαν οι 20 κατασκευαστικές εταιρίες και να καταλήξει στον ανάδοχο, που κατά πάσα πιθανότητα θα είναι η συγκεκριμένη εταιρία με έδρα την Αθήνα.
Στη συνέχεια και αν δεν γίνει ένσταση από τις άλλες εταιρίες κατά του μειοδότη που θα αναλάβει το έργο, οι εργασίες για τη βελτίωση του δρόμου, αναμένεται να ξεκινήσουν το προσεχές διάστημα.

Το έργο

Το έργο, που εντάσσεται στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών, συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) και αφορά στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας του τμήματος Α/Κ Βελεστίνου – Βόλος με την ανακατασκευή του τμήματος από τη Χ.Θ. 0+489 (στο ύψος των στρατιωτικών εγκαταστάσεων ΠΕΒ) έως τη Χ.Θ. 3+489 (στο ύψος των βιομηχανικών εγκαταστάσεων της Θεσσαλικής Χαλυβουργίας), μήκους 3 χιλιομέτρων.
Στις εργασίες που θα γίνουν συμπεριλαμβάνονται:
• η καθαίρεση του προβληματικού επιχώματος της αρτηρίας, για την εξάλειψη των φθορών (υψώματα, κυματώσεις) που εμφανίζονται στο οδόστρωμα,
• η σήμανση – ασφάλιση της οδού με την τοποθέτηση νέου τύπου Συστημάτων Αναχαίτισης Οχημάτων (Στηθαίων Ασφαλείας) και
• η αντικατάσταση των υφιστάμενων Φωτιστικών Σωμάτων με Φωτιστικά Σώματα τύπου Φωτεινών Διόδων Φωτοεκπομπής (LED).
Το προς ανακατασκευή οδικό τμήμα, μετά τη βελτίωσή του, θα έχει τα ίδια γεωμετρικά χαρακτηριστικά με αυτά της υφισταμένης οδού και συγκεκριμένα 4 λωρίδες κυκλοφορίας (δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση) πλάτους 3,75 μ. η κάθε μία και Λωρίδες Εκτάκτου Ανάγκης (ΛΕΑ) πλάτους 2,5 μ., οι οποίες διαχωρίζονται με κεντρική νησίδα. Με την ολοκλήρωση του έργου βελτιώνεται σημαντικά η οδική ασφάλεια και αναβαθμίζεται το υπόψη οδικό τμήμα λόγω της εξάλειψης των υφιστάμενων φθορών του οδοστρώματος, της βελτίωσης του οδοφωτισμού και της ασφάλισης και αυξάνεται το επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας από 60km/h σε 90 km/h.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.