«Μίλησε απερίφραστα ο ελληνικός λαός» αναφέρει σε δήλωσή του μετά το δημοψήφισμα, ο βουλευτής Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ Κ. Δελημήτρος.
Όπως σημειώνει, «μίλησε, και αποφάσισε. Είπε ένα πελώριο ΟΧΙ στον περαιτέρω σφαγιασμό των δικαιωμάτων του, της αξιοπρέπειάς του, της ίδιας του της ζωής.
Ξήλωσε τα Μνημόνια και τις πολιτικές που τον ήθελαν πειραματόζωο της Ευρώπης και του κόσμου.
Εθεσε οριστικό τέλος στις απειλές, τα ψέμματα, την τρομοκρατία και τα τελεσίγραφα των ξένων τοκογλύφων και των ντόπιων υπαλλήλων τους.
Απέτρεψε το διχασμό. Ενίσχυσε αποφασιστικά τη Δημοκρατία, την Αλληλεγγύη και την Αξιοπρέπεια για όλη την κοινωνία, για όλη την Ευρώπη.
Το αποτέλεσμα βάζει στο κέντρο της διαπραγμάτευσης τον ίδιο το Λαό και ισχυροποιεί την κυβέρνηση, ώστε να παλέψουν για να ξημερώσουν καλύτερες μέρες στην καθημαγμένη από τα Μνημόνια τόσων χρόνων πατρίδα μας.
Στην μεγαλειώδη αυτή εντολή που έδωσε ο ελληνικός Λαός, στην μεγάλη τιμή και εμπιστοσύνη με την οποία μας περιέβαλε, ας είναι βέβαιοι όλοι πως θα ανταποκριθούμε απολύτως.
Ο δρόμος θα είναι δύσκολος, ανηφορικός και όμορφος. Μας πρέπει να τον βαδίσουμε ως το τέλος χωρίς υποχωρήσεις και ολιγωρίες και ΑΥΤΟ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ, για να ξημερώσει ένα καλύτερο αύριο για την πατρίδα και τους πολίτες της. Ο Λαός νίκησε».
Κ. Δελημήτρος: «ΟΧΙ στον περαιτέρω σφαγιασμό των δικαιωμάτων»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































