Μιτζικός: Αγώνας για αδειοδότηση των λατομείων και των μικρών λιμανιών

Ποιες οι προτεραιότητες του υποψηφίου δημάρχου Νοτίου Πηλίου

«Η νέα Δημοτική Αρχή θα υπερασπιστεί τις οικογένειας των λατόμων, τα οποία παραμένουν εδώ και πέντε χρόνια κλειστά και τα χωριά που ζουν απ’ αυτά, ενώ θα κάνει προσπάθειες για αδειοδότηση όλων των μικρών λιμανιών του Δήμου, θέματα για τα οποία αμέλησε η νυν Δημοτική Αρχή», επισήμανε ο υποψήφιος δήμαρχος Ν. Πηλίου Μιχάλης Μιτζικός.

Ο υποψήφιος δήμαρχος μίλησε εφ’ όλης της ύλης στο «Ράδιο Ένα 102,5» και τάχτηκε υπέρ όλων των επενδύσεων και αυτής στη νησίδα Αλατάς, ώστε να παραχθεί πλούτος και το Νότιο Πήλιο να φύγει από τον οικονομικό μαρασμό, ειδικά μετά το κλείσιμο των λατομείων και τόνισε ότι το Ν. Πήλιο χρειάζεται επενδυτικό σοκ.
Ωστόσο ο Μιχάλης Μιτζικός τάχθηκε κατά των αιολικών πάρκων στο Ν. Πήλιο, λέγοντας ότι έδωσε αγώνες για την προστασία του περιβάλλοντος, τόσο κατά της καύσης σκουπιδιών από την ΑΓΕΤ και τις άδειες που επιχειρήθηκε να δοθούν για καύση βιοαερίου και βιοντίζελ στην Α’ Βιομηχανική Περιοχή. Όπως είπε, οι ανεμογεννήτριες έχουν να κάνουν με την υποβάθμιση του περιβάλλοντος και του φυσικού κάλλους του Πηλίου.
Ο ίδιος είπε ότι το Νότιο Πήλιο δεν έχει ενεργειακό θέμα, όμως άλλα βασικότερα προβλήματα, καθώς από το κλείσιμο των λατομείων οικογένειες πεινούν και υποφέρουν.

Πρέπει να αδειοδοτηθούν τα λατομεία
Ο υποψήφιος δήμαρχος είπε ότι τα λατομεία παραμένουν κλειστά εδώ και πέντε χρόνια και δήλωσε ότι για το πρόβλημα έχει βαρύτατες ευθύνες η απερχόμενη Δημοτική Αρχή, η οποία δεν ανανέωσε τις περιβαλλοντικές άδειες που έληγαν το 2013 και προσπάθησε να εκμεταλλευτεί το θέμα πολιτικά όλα αυτά τα χρόνια. «Υπάρχουν λατόμοι που λειτούργησαν για ίδιο όφελος και ζήτησαν δημοτικές λατομικές εκτάσεις και έγιναν εισηγήσεις στο Δημοτικό Συμβούλιο», κατήγγειλε.
Πρόσθεσε δε ότι κάλεσε δημόσια τον Συνεταιρισμό Λατόμων Καλαμακίου, να δώσει στη δημοσιότητα την απόφαση του υπουργού, επί της προσφυγής που έκανε όταν έγινε απαγόρευση λατομικών εργασιών. Δεσμεύτηκε δε ότι η νέα Δημοτική Αρχή θα είναι αρωγός στις οικογένειες των λατόμων και θα υπερασπίσει ολάκερα χωριά.
Για την αγροτική οδοποιία, ο Μ. Μιτζικός, επισήμανε ότι ο Δήμος Ν. Πηλίου, που έχει το μεγαλύτερο αγροτικό δίκτυο, δεν υπέβαλε πρόταση στο πρόγραμμα για προσβάσεις σε αγροτικές και κτηνοτροφικές εκμεταλλεύσεις, όπως έκανε για παράδειγμα ο Δήμος Αλμυρού.

Ξέφραγο αμπέλι η ύδρευση
Ο υποψήφιος δήμαρχος δήλωσε ότι η Δημοτική Αρχή έχει χάσει την ψυχραιμία της, γιατί ενώθηκε η κεντροδεξιά, με αποτέλεσμα να αρχίζει να λασπολογεί και να συκοφαντεί και τον κατηγορεί ότι έχει κρυφή ατζέντα για ιδιωτικοποίηση του νερού.
Ο κ. Μιτζικός τόνισε ότι έδωσε μάχες για το νερό, ειδικά για τα χωριά του Πηλίου του Δήμου Βόλου. Όπως είπε, στην ύδρευση η κατάσταση θυμίζει ξέφραγο αμπέλι και υπενθύμισε ότι πρόκειται για ανταποδοτική υπηρεσία και όχι οι δημότες να πληρώνουν ένα ποσό, μισό από το οποίο είναι το κόστος του νερού και το άλλο μισό να πηγαίνει στο ταμείο του Δήμου, γιατί είναι παράνομο.
Ο ίδιος είπε ότι η Δημοτική Αρχή διέλυσε τη ΔΕΥΑ που είχε, και ο ίδιος συζήτησε χθες, σε συνάντηση που έγινε με 105 υποψηφίους, να διερευνηθεί αν συμφέρει στους δημότες να ιδρυθεί ξανά νέα Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης και Αποχέτευσης ή να οργανωθεί ως αντιδημαρχία για την ύδρευση και την αποχέτευση με καθορισμένες αρμοδιότητες.
Για την άρδευση ανέφερε θα περάσει στα Τοπικά Συμβούλια, ενώ για την ύδρευση συμπλήρωσε ότι υπάρχουν δίκτυα με αμίαντο και γίνεται χλωρίωση πηγαίων νερών, για χωριά μερικών εκατοντάδων κατοίκων και ενώ τα αντλιοστάσια είναι διαλυμένα.

Για τον τουρισμό
Ο υποψήφιος δήμαρχος δεσμεύτηκε ότι θα προστατεύει πάντα το περιβάλλον, καθώς η διατήρηση και ο σεβασμός, μεσομακροπρόθεσμα αποφέρει μεγάλα οικονομικά αποτελέσματα, ειδικά στον τουρισμό, γιατί ο Ευρωπαίος που δεν έχει τέτοιο φυσικό κάλλος, όταν δει ένα ωραίο περιβάλλον, θα πληρώσει για να έρθει και να μείνει.
Ο Μ. Μιτζικός είπε ότι ο Δήμος χρειάζεται υποδομές και τόνισε ότι πρέπει να προχωρήσει η μελέτη παράκαμψης των Αφετών, από την Άφησσο και το Λεφόκαστρο, για να συντομευτεί η σύνδεση του Κεντρικού με το Νότιο Πήλιο, σε μια πιο ασφαλή διαδρομή.

Ακόμη τόνισε ότι εκτός από τον Πλατανιά και τη Μηλίνα, όλα τα μικρά λιμάνια Γατζέα, Κ. Νερά, Άφησσος, Λεφόκαστρο, ακόμη και το Τρίκερι, θεωρούνται παράνομα, όπως και οι καταστηματάρχες με τα τραπεζοκαθίσματα, που θεωρούνται παρανομούντες και αντί να έχει έσοδα ο Δήμος, πηγαίνουν ως πρόστιμα στην Κτηματική Υπηρεσία.
Ο υποψήφιος δήμαρχος, είπε ότι με την κατάσταση αυτή, ο Δήμος δεν μπορεί να καταθέσει καμία πρόταση ΕΣΠΑ, ανάπλασης ενός μικρού λιμανιού ή αλιευτικού καταφυγίου που μπορεί να υποδεχτεί μικρά τουριστικά σκάφη, επειδή εδώ και 10 χρόνια έγιναν παραλείψεις από τη Δημοτική Αρχή για τη νομιμοποίηση και δεν πίεσε όσο θα έπρεπε.

Αεροπορική διασύνδεση Αθήνας – Ν. Αγχιάλου
Ο Μιχ. Μιτζικός αναφέρθηκε και στο θέμα του αεροδρομίου, λέγοντας ότι πρέπει να υπάρχει διασύνδεση μεταξύ της Αθήνας και της Ν. Αγχιάλου, ώστε μέσω ανταπόκρισης, να καταστεί ένα μικρό διεθνές αεροδρόμιο.
Ο ίδιος είπε ότι αυτή είναι η διεθνής πρακτική για τα περιφερειακά αεροδρόμια και πρόσθεσε ότι αν δεν υπάρξει σύνθεση Αθήνας – Ν. Αγχιάλου, είναι πολύ δύσκολο η επιβατική κίνηση να σηκωθεί από τις πτήσεις τσάρτερ και να υπάρχει σταθερή τουριστική κίνηση στη Μαγνησία και στο Δήμο Ν. Πηλίου.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.