Καταναλωτής διεκδίκησε και κέρδισε 69.000 ευρώ από ασφαλιστική

Έπειτα από διαμεσολάβηση

Την καταβολή αποζημίωσης ύψους 69.000 ευρώ σε έλληνα καταναλωτή, από ασφαλιστική εταιρεία με έδρα τη Μεγάλη Βρετανία, εξασφάλισε το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή αναλαμβάνοντας τη διαμεσολάβηση μεταξύ των δύο πλευρών.

Ο καταναλωτής είχε συνάψει, το 2010, σύμβαση ασφαλιστικής και νοσοκομειακής κάλυψης με την βρετανική εταιρία. Το 2016 εισήχθη σε ιδιωτικό νοσοκομείο στην Ελλάδα για θεραπεία αποκατάστασης σπασμένου μπράτσου και χειρουργική αποσυμπίεση σπονδυλικής στήλης που προκλήθηκαν από πτώση.

Το κόστος της θεραπείας ανερχόταν στα 69.000 ευρώ τα οποία η ασφαλιστική εταιρία αρνήθηκε να πληρώσει, επικαλούμενη όρο της ασφαλιστικής σύμβασης σύμφωνα με τον οποίο από την κάλυψη εξαιρούνται οι κάθε είδους παθήσεις της μέσης.

Μετά από πολύμηνη ταλαιπωρία, ο ηλικιωμένος καταναλωτής ζήτησε τη βοήθεια και διαμεσολάβηση του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας, το οποίο προέβαλε το επιχείρημα ότι τα αποκατασταθέντα προβλήματα υγείας ήταν αποτέλεσμα τραυματισμού σε ατύχημα (πτώση) και, κατά συνέπεια, δεν εμπίπτουν στην εξαίρεση και θα έπρεπε να καλυφθούν.

Έπειτα από συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή και τον Financial Ombudsman της Μεγάλης Βρετανίας, η ασφαλιστική εταιρία αποδέχθηκε την καταβολή ποσού 69.000 ευρώ για την κάλυψη της νοσηλείας του καταναλωτή, και μάλιστα με τόκο 8% από τη γέννηση της σχετικής αξίωσης, καθώς και αποζημίωση 100 λιρών ως κίνησης καλής θέλησης για την εν γένει ταλαιπωρία του.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.