Σαν να δίνουν ραντεβού είναι ορισμένες φορές κάποιες παρέες, οι οποίες αν και ετερόκλητες, έχουν μεταξύ τους πάρε-δώσε. Και το κρίσιμο βέβαια είναι ότι συναντώνται σε μέρη όπου γίνεται άφθονη κατανάλωση αλκοόλ. Ως αποτέλεσμα βέβαια της κατανάλωσης είναι να «λύνονται» οι γλώσσες και να εκτοξεύονται διάφορα υπονοούμενα, άλλοτε χαμηλόφωνα και άλλες φορές πιο δυνατά. Για πολλοστή φορά πριν από λίγες ημέρες συναντήθηκαν ΣΥΡΙΖΑίοι και ΠΑΣΟΚοι σε γνωστό τσιπουράδικο της πόλης, όπου βέβαια τηρήθηκαν στην αρχή οι κανόνες της αστικής ευγένειας και δεν υπήρξε ένταση. Κάποιοι ΠΑΣΟΚοι βέβαια ξέφυγαν και λίγο έλειψε να ανάψει ο καυγάς, αλλά ευτυχώς επικράτησαν οι ψύχραιμοι και έφυγαν όλοι ακέραιοι. Δεν ξέρω μέχρι πότε θα συνεχίσει να συμβαίνει αυτό. Η τοξικότητα διαπερνά τα πάντα και βρίσκεται σε κάθε γωνιά και κάθε παρέα. Καμία έκπληξη λοιπόν ότι φθάνει και αναπαράγεται και μέσα στη Βουλή.
Αδιόρθωτοι
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































