Ανάστατοι οι κάτοικοι της Αγριάς

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Στο άψε- σβήσε, τοποθέτησαν οι τεχνικοί κεραία κινητής τηλεφωνίας στο κέντρο της Αγριάς, πάνω στο κτίριο του παλαιού ΟΤΕ, όπως έλεγε ο πρώην αντιδήμαρχος, Μπάμπης Ζάχος. Όπως ενημέρωνε μάλιστα, έγινε και επένδυση, όπως η καπνοδόχος. «Αδιαφορώντας για την υγεία των περιοίκων, αλλά πολύ περισσότερο θέτουν σε κίνδυνο μικρά παιδιά, καθ’ ότι η απόσταση από το δημοτικό σχολείο σε ευθεία είναι ελάχιστη, μόλις 60 μ.. Οι υπηρεσίες του δήμου που έχουν την αρμοδιότητα πρέπει να παρέμβουν το συντομότερο, χωρίς χρονοκαθυστέρηση. Το θέμα είναι αρκετά σοβαρό» ανέφερε ο κ. Ζάχος.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.