Καλό Πάσχα λέει ο Δήμος Βόλου για τα έργα αποκατάστασης του πεζοδρομίου στην Κ.Καρτάλη. Θέλει λέει τρεις μήνες για να ολοκληρώσει τα έργα. Καλά, ούτε η γέφυρα του Καλατράβα να ήταν. Εδώ μιλάμε για φαραωνικό έργο. Μου φαίνεται ότι μας κοροϊδεύουν εκεί στον Δήμο ή απλώς θέλουν να βάλουν μεγάλο χρονοδιάγραμμα και μετά να πουν ότι τα έργα ολοκληρώθηκαν νωρίτερα του προγραμματισμένου. Τα ξέρουμε τα κόλπα αυτά…
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.


































