«Λυπάμαι που ο Covid αντί να μας ενώσει, μας έκανε μεγαλύτερα θηρία»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Βάλτε μάσκες! Εμβολιασμένοι και ανεμβολίαστοι, φορέστε μάσκες, τηρήστε μέτρα ασφαλείας, προστατευτείτε! Ο κόσμος δεν πάει καλά, φτάσαμε να θεωρούμε τους 20 και βάλε νεκρούς από covid καθημερινά λίγους! Να μην μας αγγίζουν οι σχεδόν 300 διασωληνωμένοι! Σήμερα, ώρα 22:30, γυρνώντας από τη δουλειά μου, πριν μπω σπίτι πάω στο περίπτερο απέναντι, ένα μικρό μαγαζάκι.

Η υπάλληλος μέσα φοράει μάσκα, πριν μπεις μέσα κολλημένες στην πόρτα 2 πινακίδες: Η πρώτη, το κατάστημα εξυπηρετεί έναν τη φορά και η άλλη, “φορέστε μάσκα πριν την είσοδο”. Ενώ βρίσκομαι ακόμη μπροστά στο ταμείο, μπουκάρει μέσα ένας τύπος, κάτω των 30, με τατουάζ, περίσσιο στιλάκι και φυσικά, χωρίς μάσκα. ¨Κύριε, του λέω, εξυπηρετούμαι εγώ αυτή τη στιγμή και εσείς δεν φοράτε καν μάσκα, βγείτε και περιμένετε τη σειρά σας”.

Και εισπράττω την απάντηση: “Αφού εσύ φοράς, τι σε κόφτει”; Του λέω, “απαγορεύεται αυτό, αν καλέσω την αστυνομία θα φάτε πρόστιμο”. Συνεχίζει απτόητος ο μάγκας με το μπουκάλι κρασιού που έχει πάρει ήδη από το ψυγείο. “Εγώ έχω φάει πάνω από 15 χιλ πρόστιμα, σκασίλα μου, το μαγαζί θα την φάει”. Απομακρύνομαι, έξω στο αυτοκίνητο του βαρύμαγκα, μία κοπελιά περιμένει τον συγκεκριμένο, ανεύθυνο και ανεκδιήγητο. Σωτηρία καμία. Κανείς δεν σέβεται τη ζωή του άλλου. Λυπάμαι ειλικρινά που ο Covid αντί να μας ενώσει, μας έκανε μεγαλύτερα θηρία, μας βγάζει τόσο βάρβαρα ένστικτα! Προστατευτείτε λοιπόν, έχουμε πόλεμο και ο μεγαλύτερος εχθρός δεν είναι ο Covid αλλά ο συνάνθρωπός μας. Δυστυχώς!» διαπιστώνει η κ. Μένη Θεοδώρου.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.