Με αξιοπρέπεια

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Η παρουσία των δημοτικών συμβούλων Βιολέτας Καντόλα και Στέφανου Κάλλη στη χθεσινή δίκη με κατηγορούμενους τους Φραγκουδάκη-Κλημόπουλο, αποτελεί μία ηχηρή διαφοροποίηση απέναντι στην πολιτική του Αχιλλέα Μπέου και των υπόλοιπων συμβούλων της παράταξής του. Η Καντόλα, ούσα δικηγόρος, είχε έναν λόγο παραπάνω να είναι παρούσα και βεβαίως να σεβαστεί την διαδικασία των δικαστηρίων, εντός των οποίων αγωνίζεται να κερδίσει το ψωμί της. Ανεξάρτητα από τις όποιες πολιτικές διαφωνίες που μπορεί να έχουμε, η στάση της χαρακτηρίζεται από αξιοπρέπεια και σεβασμό. Με τον καιρό, κατάλαβα τι ακριβώς υποστήριζε και θέλησε να απομακρυνθεί από κάτι το οποίο δεν την εκπροσωπούσε τελικά. Δεν είναι κακό αυτό. Κακό είναι να εμμένει κάποιος σε λάθος επιλογές και να επαίρεται για το αλάνθαστο ένστικτό του.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.