«Στις εκλογές που έρχονται πρέπει να αποκατασταθεί η κανονικότητα της λειτουργίας του πολιτικού συστήματος στην κοινοβουλευτική μας δημοκρατία. Πρέπει να ηττηθεί και να πάει σπίτι του κάθε μορφής πολιτικό συνονθύλευμα που δημιούργησε η κρίση. Πρέπει να τιμωρηθούν παραδειγματικά όλοι αυτοί που με ανήθικο και χωρίς αρχές τρόπο εκμεταλλεύτηκαν τον πόνο του Ελληνικού λαού με μοναδικό στόχο την κατάληψη της εξουσίας. Πρέπει να πληρώσουν ακριβά το τίμημα όλοι αυτοί που φρέναραν την πορεία της χώρας προς την έξοδο απ’την κρίση και δεν την άφησαν να πάρει ανάσα παρά τις θυσίες όλων των Ελλήνων» υπογραμμίζει ο πρώην γραμματέας της Νομαρχιακής του ΠΑΣΟΚ Μαγνησίας, κ. Γιώργος Φώτης.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































