«Τα άτομα με αναπηρία δεν είναι παιδιά ενός κατωτέρου θεού»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ένα άλλο μεγάλο παράπονο των μελών του συλλόγου Κωφών Βαρήκοων ‘’ΑΡΓΩ’’ είναι ότι δεν παραχωρήθηκε ο κατάλληλος χώρος για τη στέγαση του συλλόγου. Έχει παραχωρηθεί από το δήμο ένας μικρός χώρος ελάχιστων τετραγωνικών που χωράει μόνο ένα γραφείο και 5-6 άτομα κι εκτός αυτού η παραχώρηση έχει γίνει για 1 μέρα τη εβδομάδα και για μόνο 1 ώρα! «Μάλλον αυτό θα έγινε για λόγους οικονομίας για να μην ξοδεύει ο δήμος χρήματα για ρεύμα και θέρμανση , δεν μπορώ να κατανοήσω για ποιον άλλο λόγο. Τα άτομα με προβλήματα ακοής χρειάζονται άνετο χώρο ώστε να συνεννοηθούν με χειλεαναγνωριση και νοηματική. Τα άτομα με προβλήματα όρασης χρειάζονται οδηγούς όδευσης παντού για να έχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες και καταστήματα και όχι μόνο στην Ιωλκού από το ύψος της Γαλλίας μέχρι την παραλία. Τα άτομα με αναπηρία δεν είναι παιδιά ενός κατωτέρου θεού , έχουν ίδιες υποχρεώσεις αλλά και τα ίδια δικαιώματα με όλους τους πολίτες και χρήζουν της ανάλογης αντιμετώπισης. Τέλος θέλω να μεταφέρω ένα μήνυμα στα άτομα με αναπηρία λέγοντας τους πως στη ζωή τίποτα δεν μας χαρίζεται, ούτε σε εμάς που έχουμε κάποια αναπηρία ούτε σε αυτούς που δεν έχουν κι ότι με συστηματική προσπάθεια και κόπο μπορούμε να τα καταφέρουμε να υλοποιήσουμε και να πραγματοποιήσουμε τους στόχους και τα όνειρα μας» έλεγε η συμπολίτισσα, κ. Ροδοθέα Μαρία Τσιαμπάου.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.