Δωροθέα Κολυνδρίνη : Δεν είναι ο κυκλικός κόμβος στην Αγριά η Κολυμβήθρα του Σιλωάμ

Δυσκαμψία της πρώην και της νυν κυβέρνησης στην επίλυση του Περιφερειακού

Γελασμένοι είναι όσοι πίστευαν πως ο κυκλικός κόμβος στην Αγριά θα επιλύσει το έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα που επικρατεί κάθε Σαββατοκύριακο του καλοκαιριού, όταν εκατοντάδες Βολιώτες και ταξιδιώτες κατευθύνονται στις παραλίες του Ανατολικού και Νοτίου Πηλίου. Σύμφωνα με την Αντιπεριφερειάρχη κ. Δωροθέα Κολυνδρίνη ο κυκλικός κόμβος δεν είναι η Κολυμβήθρα του Σιλωάμ και το πρόβλημα θα λυθεί μόνο όταν ολοκληρωθεί ο Περιφερειακός δρόμος. Ωστόσο, η ίδια τόνισε πως διαβλέπει μία δυσκαμψία και στην προηγούμενη αλλά και την τωρινή κυβέρνηση να επιλύσει την κατάσταση, δίνοντας ουσιαστικά τα ηνία στην Περιφέρεια Θεσσαλίας για να τον υλοποιήσει.

Εκατοντάδες Βολιώτες και επισκέπτες το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος αντίκρισαν μία ατέλειωτη ουρά αυτοκινήτων στο δρόμο προς Αγριά, με πολλούς να σχολιάζουν πως εν τέλει ο κυκλικός κόμβος που δημιουργήθηκε δεν έλυσε το πρόβλημα.
“Δεν είχαμε πει ότι ο κυκλικός κόμβος είναι κολυμβήθρα του Σιλωάμ, που θα πηγαίνουν οι τυφλοί και θα έχουν όραση βγαίνοντας από αυτό. Ο κυκλικός κόμβος θα διευκολύνει με μία συνεχή ροή της κίνησης των αυτοκινήτων το να διοχετεύονται πολύ πιο γρήγορα από το να σταματούν για ένα λεπτό στο φανάρι και να φτάνει η ουρά μέχρι τη Γορίτσα. Ουαί κι αλλοίμονο σε όσους πίστευαν ότι ο κυκλικός κόμβος θα επιλύσει το πρόβλημα”, απάντησε χαρακτηριστικά η Αντιπεριφερειάρχης.
Η ίδια σημείωσε πως το πρόβλημα δημιουργείται μέσα στα στενά της Αγριάς και τα αυτοκίνητα φρακάρουν μέχρι και τον κόμβο γιατί δεν μπορούν να περάσουν τα αυτοκίνητα μέσα σε ένα στενό δρόμο με παρκαρισμένα, παραπλεύρως του δρόμου, αυτοκίνητα, με αστική συγκοινωνία, με καφετέριες που εξυπηρετούνται από το αντίθετο ρεύμα.
“Το βασικό πρόβλημα είναι να παρακαμφθεί η Αγριά, δηλαδή να γίνει ο Περιφερειακός. Ο Περιφερειακός είναι η βασική λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα. Ο κόμβος δεν ήρθε να λύσει το πρόβλημα της κυκλοφορίας. Ήρθε να διευκολύνει να μην φτάνουν οι ουρές μέχρι την Κασσαβέτη”, υπογράμμισε η κ. Κολυνδρίνη.
Δυσκαμψία των κυβερνήσεων
Ο Περιφερειακός δρόμος αποτελεί μεγάλη πληγή για την πόλη κι όχι μόνο. Η Περιφέρεια Θεσσαλίας έχει ζητήσει επανειλημμένως από την κεντρική πολιτεία και τα αρμόδια Υπουργεία να αναλάβει το έργο, ωστόσο, όπως υποστήριξε και η κ. Κολυνδρίνη, υπάρχει μία δυσκαμψία και από την προηγούμενη και από τη σημερινή κυβέρνηση.
“Κάποια στιγμή πρέπει το αυτονόητο να γίνει πράξει. Δεν μπορώ να αιτιολογήσω γιατί υπάρχει αυτή η δυσκαμψία , δεν πιστεύω πως δεν θέλουν να λυθεί το θέμα. Επιδιώκουμε να πάρουμε ένα έργο, το οποίο έχει φοβερά προβλήματα, όμως θα μπορέσουμε να το τελειώσουμε”, τόνισε η ίδια και σχολίασε πως εάν δεν λυθεί το πρόβλημα του Περιφερειακού, όλα τα υπόλοιπα έργα και παρεμβάσεις θα είναι επικουρικά.

Συνεχείς παρεμβάσεις στο οδικό δίκτυο του Πηλίου.
Η Αντιπεριφερειάρχης αντέδρασε σε σχόλια του Τύπου για κακό οδικό κύκλωμα στην περιοχή του νοτίου Πηλίου, τονίζοντας τα δεκάδες έργα που έχει υλοποιήσει και συνεχίζει να υλοποιεί η Περιφέρεια και σχολιάζοντας χαρακτηριστικά πως “Για να δημιουργείται κυκλοφοριακό κομφούζιο από το κακό οδικό δίκτυο, θα πρέπει ο δρόμος να είναι χωματόδρομος”!
Απαριθμώντας μάλιστα και όλες τις παρεμβάσεις που έχουν γίνει η ίδια τόνισε πως “Στρώνουμε άσφαλτο στις στροφές της Γατζέας, στρώσαμε το παράλιο μέτωπο της Γατζέας, είχαμε φτιάξει πέρυσι τις ευθείες στα Καλά Νερά και στη Μπούφα. Θα γίνουν οι στροφές της Αφήσσου. Δεν επαναπαυόμαστε. Φτιάξαμε τον κυκλικό κόμβο για να δώσουμε μία πρώτη λύση για το κομμάτι που αφορά στη Γορίτσα, εξακολουθούμε να φτιάχνουμε ασφαλτικές εργασίες , Έχω βγάλει 1εκ. ευρώ για το Δήμο Ν. Πηλίου. Τρέχουν εργολαβίες 25εκ. στο Δήμο Ζαγοράς- Μουρεσίου, εκ των οποίων οι 17 βρίσκονται σε υλοποίηση τις υπόλοιπες ημέρες και το υπόλοιπο ποσό των 8 εκ. συμβασιοποιείται. Κάνουμε τοιχία αντιστήριξη, φτιάχνουμε έργα που δίνουν οριστική λύση στις προσωρινές επιχωματώσεις και προσωρινές εργασίες που είχαν γίνει για να μην υπάρχει διακοπή κυκλοφορίας, έχουμε βγάλει 1,5 εκ. για τη δυτική Μαγνησία. Ξεκίνησε η διαδικασία δημοπράτησης μελέτης ενός κλειστού όχι τούνελ, αλλά πρωτεύοντος οδικού δικτύου του δρόμου από τον Σωρό μέχρι και τις Μικροθήβες με παράλληλο παράπλευρο δρόμο εκατέρωθεν της Εθνικής Οδού, με επέκταση ηλεκτροφωτισμού, με στηθαία, με νησίδα διαχωριστική. Τέτοια έργα δεν έχουν ξαναγίνει στη Μαγνησία και δεν θα ξαναγίνουν”.
Παράλληλα, αναφέρθηκε και στα έργα που θα γίνουν στα νησιά των Β. Σποράδων υπερθεματίζοντας το Κλειστό Γυμναστήριο Αλοννήσου, που ολοκληρώνεται και θα δώσει άλλο χαρακτήρα στο νησί, καθώς μέχρι σήμερα τα παιδιά του νησιού δεν είχαν ένα μέρος να παίξουν, να αθληθούν, να μάθουν παραδοσιακούς χορούς κ.α..

Να ενσωματωθεί ο Φορέας Διαχείρισης Κάρλας στην Περιφέρεια
Η κ. Κολυνδρίνη μίλησε τέλος και για το μεγάλο έργο της Κάρλας, ένα έργο που όπως σημείωσε δεν θα τελειώσει ποτέ, καθώς θα γίνει επέκταση στο δίκτυο άρδευσης, ενώ ο Φορέας Διαχείρισης εντάχθηκε σε πρόγραμμα 1εκ. ευρώ για τη βιοποικιλότητα. Μάλιστα, η ίδια έκανε γνωστό πως η Περιφέρεια έχει ζητήσει να εντάξει στους κόλπους της τους εργαζόμενους και τον Φορέα Διαχείρισης, ο οποίος φαίνεται πως θα επηρεαστεί από το πρόσφατα ψηφισθέν νομοσχέδιο του Υπ. Περιβάλλοντος.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.