Αχ. Μπέος: Εξετάζουμε αν θα επανέλθουν οι κάδοι

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Αν οι πολίτες του Βόλου κρίνουν ότι πρέπει να επιστρέψουν οι κάδοι απορριμμάτων στο κέντρο, αυτό θα γίνει δήλωσε ο δήμαρχος Αχιλλέας Μπέος, ερωτηθείς σχετικά με την ακύρωση της απόφασης για επιβολή προστίμων από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση.

Ο δήμαρχος δήλωσε ότι δεν αναγνωρίζει την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Θεσσαλίας – Στερεάς Ελλάδας, την οποία χαρακτήρισε «υπηρεσία της πλάκας» και τόνισε ότι το σύστημα αποκομιδής των απορριμμάτων «πόρτα – πόρτα» στις οδούς Δημητριάδος και Ιάσονος, είναι θέμα που έχει να κάνει με τη συνεργασία των πολιτών.

Ο Αχ. Μπέος δήλωσε ότι κανένα πρόστιμο δεν έχει επιβληθεί, ενώ δήλωσε ότι «αν βούληση των πολιτών είναι να επιστρέψουν οι κάδοι, αυτό θα γίνει».

Ο δήμαρχος τόνισε ότι οι εξαγγελίες της κυβέρνησης αναφέρουν ότι θα καταργηθεί η Αποκεντρωμένη, αλλά είναι θέμα του Δήμου να κρίνει αν θα μπει πρόστιμο.
Τέλος, ο Αχ. Μπέος υπογράμμισε ότι η πλειοψηφία των πολιτών δεν θέλει να βλέπει χαώδη κατάσταση με τα σκουπίδια, αλλά αν αποφασίσουν οι κάδοι να επιστρέψουν, υπάρχει συνεργείο για να τους απολυμαίνει.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.