Η «Αγορά του Δικτύου Αλληλεγγύης» στο Βόλο (πίσω από τα Υπεραστικά ΚΤΕΛ), θα παραμείνει κλειστή κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας. Η επόμενη αγορά ορίστηκε για την Τετάρτη 15 Απριλίου στις 6 το απόγευμα.
Από Τετάρτη 15 Απριλίου το ωράριο διαμορφώνεται ως εξής: Αγορά: κάθε Τετάρτη από 18:00 μέχρι 21:00 κάθε Σάββατο από 10:00 μέχρι 14:00 (παραμένει το ίδιο). Συνέλευση συντονισμού: κάθε Τετάρτη από 21:00 μέχρι 22:00
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































