Με τις ψήφους μόνο της πλειοψηφίας, εγκρίθηκε, εκτός ημερήσιας διάταξης ο κανονισμός άρδευσης από το Δημοτικό Συμβούλιο Βόλου και ενώ οι μειοψηφίες είχαν αποχωρήσει από την αίθουσα, εξαιτίας του επεισοδίου.
Οι επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας Μαργαρίτης Παστιαντάς, η σύμβουλος της ελάσσονος Νατάσσα Οικονόμου και οι σύμβουλοι Κέρσα Σπανομήτρου και Θεολ. Διαμαντένιας, προέβησαν δε δηλώσεις εκτός αίθουσας Δημοτικού Συμβουλίου, τόσο για τον κανονισμό, όσο και για το επεισόδιο που σημειώθηκε σε βάρος δημοτικής συμβούλου της μειοψηφίας.
Ο Μ. Πατσιαντάς δήλωσε ότι από την αρχή της συνεδρίασης διέβλεπε ότι υπήρχε σκηνοθεσία και τόνισε ότι «κάνατε πρόβες για να έρθετε να στήσετε συγκεκριμένο σκηνικό», αν και παραδέχτηκε ότι ο νους του δεν έφτασε σ’ αυτό που τελικά έγινε.
Ο κ. Πατσιαντάς κατήγγειλε τη Δημοτική Αρχή, αναφέροντας ότι δεν είναι δυνατόν ένα τόσο σοβαρό θέμα, που απασχολεί τις τοπικές κοινωνίες μήνες, για το οποίο υπήρξαν συγκεκριμένες εντάσεις στη ΔΕΥΑΜΒ να περνά από τη συνεδρίαση του Δ.Σ. με τη διαδικασία του κατεπείγοντος και με αυτό τον τρόπο. «Το ίδιο έγινε και με την κανονιστική για τους κοινόχρηστους χώρους. Δεν μπορεί αυτό το θέμα να εξαντληθεί σε λίγα λεπτά. Ήδη εμείς ζητήσαμε τη αναβολή τη συζήτηση του θέματος και προφανώς όλο αυτό το σκηνικό στόχευε και στην ψήφιση με διαδικασίες συνοπτικές και αντιδημοκρατικές», ανέφερε.
Τέλος, έκανε λόγο για τεχνάσματα του προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου έκανε λόγο για στημένη υπόθεση και τόνισε ότι υπάρχουν ηθικοί αυτουργοί και δήλωσε ότι καταλύθηκε η έννοια του Δημοτικού Συμβουλίου.
Από την πλευρά της η σύμβουλος της ελάσσονος μειοψηφίας Νατάσσα Οικονόμου, σε κοινή δήλωση με τους συμβούλους της β’ ελάσσονος μειοψηφίας Κέρσα Σπανομήτρου και Θεολ. Διαμαντένια, έκανε λόγο για περιστατικό πρωτοφανούς χυδαιότητας και αλητείας η οποία δεν στρέφεται μόνο κατά του προσώπου ενός δημοτικού συμβούλου αλλά εναντίον του θεσμού του δημοτικού συμβουλίου και της αξιοπρέπειας όλων των δημοτικών συμβούλων.
«Το γεγονός που εγείρει σοβαρές υπόνοιες για την ταυτότητα του ηθικού αυτουργού αυτής της χυδαιότητας είναι ότι μετά την αποχώρηση του συνόλου σχεδόν των μειοψηφιών συνεχίστηκε η συνεδρίαση και ψηφίστηκαν θέματα μείζονος σπουδαιότητας όπως ο κανονισμός άρδευσης που ήρθε εκτός ημερήσιας διάταξης τρία λεπτά πριμ την έναρξη του συνεδρίαση», ανέφερε και έκανε λόγο για κατάλυση κάθε έννοιας δημοκρατίας και πολιτικής ηθικής με ευθύνη των κ.κ. Μπέου και Μουλά στο κορυφαίο συλλογικό όργανο του Δήμου.































