Τον πρέσβη της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας στην Ελλάδα, Fang Qiu, υποδέχθηκε την Τετάρτη 25/02 στο Δημαρχείο, ο Δήμαρχος Βόλου, Αχιλλέας Μπέος, στο πλαίσιο της επίσκεψής του στην πόλη.
Όπως σημείωσε ο κ. Μπέος πρόκειται για ακόμη ένα βήμα στην προσπάθεια περαιτέρω ενίσχυσης των οικονομικών και πολιτιστικών δεσμών των δύο πλευρών και ιδιαίτερα σε θέματα Τουρισμού, επενδύσεων και πολιτιστικών ανταλλαγών.
Τη βούληση του να αναπτυχθούν περισσότερο οι ήδη πολύ καλές σχέσεις εξέφρασε από την πλευρά του και ο πρέσβης της Κίνας υπογραμμίζοντας τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ των δύο λαών.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































