«Επειδή ανέλαβα την πολιτική ευθύνη και απόφαση της κατασκευής της Αργούς, με σύμφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου δεν αισθάνομαι υπερήφανος για την όλη εξέλιξη αυτού του εγχειρήματος. Δυστυχώς ο ρόλος σχεδιασμός και η υλοποίηση του είχε τελείως αλλά χαρακτηριστικά. Δυστυχώς η ταφόπλακα έπεσε από την ώρα που η παρουσία του Συνεδρίου της ΝΑΣΑ με την παρουσία του Βαγγέλη Παπαθανασίου το 2007 είχε σκοπό και στόχο την διεθνή προβολή δυστυχώς τότε απέρριψαν το όλο σχέδιό και απομάκρυναν ή μάλλον εκδίωξαν τον μεγάλο καλλιτέχνη από την πόλη και την προσπάθειά υλοποίησης ενός φιλόδοξου σχεδίου για τον τόπο μας και τον πολιτισμό του. Καλό είναι αυτά να τα θυμόμαστε και να μη επαναλαμβάνονται στο μέλλον» σημειώνει ο πρώην δήμαρχος Βόλου, κ. Κυριάκος Μήτρου.
«Δεν αισθάνομαι υπερήφανος με την εξέλιξη της Αργούς»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































