Ευθύνη απέναντι στο λαό

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Ζάππειο 201. 3η Σεπτέμβρη 43 χρόνια μετά. Προχωράμε δυνατά με ανανέωση και ενότητα, πιστοί στις αρχές της 3ης Σεπτέμβρη. Εθνική Ανεξαρτησία-Λαϊκή Κυριαρχία- Κοινωνική Απελευθέρωση- Δημοκρατική Διαδικασία. Τιμήσαμε την κληρονομιά της 3ης Σεπτέμβρη. Μια ιστορική διαδρομή από την Ελλάδα της φτώχειας και του διχασμού, σε μια Ελλάδα περήφανη ,δίκαιη, δημοκρατική. Στην Ελλάδα όλων των Ελλήνων, όπως έλεγε ο Ανδρέας Παπανδρέου. Έχουμε ευθύνη απέναντι στο λαό ως ΠΑΣΟΚ ως Σοσιαλδημοκρατία ως Κεντροαριστερά ως δυνάμεις του προοδευτικού κέντρου, να ενώσουμε τις δυνάμεις και τις ανανεωμένες προτάσεις μας, για να βγάλουμε τη χώρα και το λαό μας από το τέλμα και την κατάσταση της ημι-χρεοκοπίας» έλεγε η κ. Σούλα Μπαρτζιώκα.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.