Διστακτικοί οι … Βολιώτες να ταξιδέψουν, γεμάτο το Πήλιο για τις ημέρες των εορτών

Όπως ανέφερε σε ανάλυσή του στο Ράδιο Ένα, ο τουριστικός πράκτορας Νίκος Βισβίκης

Γεμάτο είναι το Πήλιο για τις γιορτές, καθώς είναι δημοφιλής προορισμός, που βρίσκεται κοντά στους Αθηναίους που το προτιμούν και η ζήτηση είναι πολύ μεγαλύτερη από την προσφορά τους. Από την άλλη, οι Βολιώτες που ταξιδεύουν με δικά τους μέσα ψάχνουν καταλύματα ακόμη και στην Αθήνα για να περάσουν τις γιορτές, ενώ η τρίτη ηλικία που ταξιδεύει οργανωμένα, είναι διστακτική λόγω Covid, οικονομικής συγκυρίας και καιρού, με αποτέλεσμα, τα 30 τουριστικά γραφεία της Μαγνησίας να κάνουν μόνο εκδρομές εσωτερικού, που έχουν περιοριστεί σε ημερήσιες, ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι φόβοι τους.
Τα παραπάνω ανέφερε στο Ράδιο ΕΝΑ και τον Ηλία Κουτσερή, ο Νίκος Βισβίκης οικονομολόγος και τουριστικός πράκτορας, σε μια ενδιαφέρουσα ανάλυση, τόσο για τους επισκέπτες στην περιοχή μας, όσο και για τους Βολιώτες που ταξιδεύουν.

«Γεμάτα τα Airbnb μέχρι … και το Πουρί»

Σύμφωνα με τον κ. Βισβίκη, επειδή το Πήλιο και ο Βόλος αποτελούν έναν από τους πρώτους Πανελλαδικά προορισμούς, έχουν την τιμητική τους και παρουσιάζουν μεγάλες πληρότητες. Η ζήτηση που υπάρχει για το Πήλιο είναι πολύ μεγαλύτερη από την προσφορά του, ενώ μέχρι και τα Airbnb μέχρι και το Πουρί είναι γεμάτα.
«Αυτό δεν είναι ένα μεγάλο νούμερο και αφορά κάποιες χιλιάδες επισκέπτες, τη στιγμή που ζήτηση μπορεί να είναι δεκάδες χιλιάδες απ’ όλη την Ελλάδα και αυτό διότι το Πήλιο, εκτός από τον προορισμό ως προτίμηση, είναι πιο κοντά στην Αθήνα, είναι γεμάτο, χαιρόμαστε και μακάρι να ήταν μεγαλύτερες οι δυνατότητές μας», τόνισε ο κ. Βισβίκης.
Ο τουριστικός πράκτορας ανέφερε ότι η περιφέρεια έχει μια άλλη διάσταση σε ό,τι αφορά την Αθήνα. Η δυναμική ηλικία μέχρι 50 ετών, κινείται αυτοτελώς, με δικά της αυτοκίνητα γιατί έχει οικογένεια και παιδιά που δεν μπορούν να μπουν σε λεωφορείο.
«Γι’ αυτούς δεν έχουμε στατιστικά, ξέρουμε όμως ότι μέχρι τώρα ψάχνονται ακόμη και στην Αθήνα να βρουν καταλύματα, για να περάσουν τις γιορτές», ανέφερες ο κ. Βισβίκης.

Όσον αφορά στον οργανωμένο
τουρισμό υπάρχουν δύο διαστάσεις

Αυτοί που έχουν αποφύγει τον φόβο του Covid και έχουν οικονομικό «λίπος» που μπορούν να διαθέσουν, πηγαίνουν στο εξωτερικό, παρόλο που οι μέρες είναι μικρότερες σε διάρκεια και ο καιρός, δεν είναι καλοί αρωγοί για να ταξιδέψει κάποιος στο εξωτερικό.
«Παρόλα αυτά, η πανδημία που προηγήθηκε και δημιούργησε πολλές ψυχολογικές πιέσεις στον κόσμο, είναι ένα μεγάλο ποσοστό Μαγνησιωτών, που ταξιδεύουν στο εξωτερικό. Γι’ αυτούς δεν έχουμε στατιστικά, έχουμε όμως στατιστικά από τα μεγάλα γραφεία της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, που δηλώνουν γεμάτα», ανέφερε ο τουριστικός πράκτορας.

Η δεύτερη διάσταση όσων ταξιδεύουν με τουριστικά γραφεία, αφορά άτομα τρίτης ηλικίας που θέλουν να συγχρωτιστούν με άλλους ανθρώπους σε ένα λεωφορείο και ένα γκρουπ, με δεδομένη τη μοναξιά και τη συνάντηση με άλλους ανθρώπους και που μπορεί να πάει μια εκδρομή, ωστόσο υπάρχει και ο οικονομικός παράγοντας, αλλά και η ψυχολογία των οικονομικών, με όσα βλέπουν στην τηλεόραση, συνεπώς και χρήματα να έχουν δεν τα ξοδεύουν.
«Εκεί βλέπουμε μια υστέρηση και δεν παρατηρείται το φαινόμενο προ πανδημίας να φεύγουν ορδές Βολιωτών άνω των 50, κάτι που έχει την ερμηνεία του. Ο κόσμος ακόμη φοβάται να συγχρωτιστεί σε ένα λεωφορείο, φοβάται το κρύο, ενώ δεν λαμβάνει υπόψη τόσο το οικονομικό, καθώς για εκδρομές εσωτερικού τα ποσά είναι προσεγγίσιμα», τόνισε ο κ. Βισβίκης.
Ακόμη τόνισε μια τρίτη διάσταση που δεν είναι εφικτή, όταν αν ένας άνθρωπος της τρίτης ηλικίας, θέλει να βρεθεί με κόσμο, να μπει σε λεωφορείο και να πάει σε έναν προορισμό, δεν θα είναι περιοχή που επισκέπτεται για πρώτη φορά, αλλά κάνει επαναλαμβανόμενες εκδρομές, με αποτέλεσμα να μειώνεται ο «στόχος» του.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.