Σκιάθος: Επέκταση τουριστικής περιόδου και ποιοτική αναβάθμιση τα «κλειδιά»

Όπως αναφέρει μιλώντας στη «Μ» ο πρ. της Επιτροπής τουριστικής ανάπτυξης και προβολής του Δήμου Π. Διολέττας

Επέκταση της σεζόν και ποιοτική αναβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρονται στο νησί είναι οι στόχοι της Δημοτικής Αρχής Σκιάθου στο πλαίσιο της τουριστικής ανάπτυξης για τα επόμενα χρόνια. Μιλώντας στο magnesianews.gr o πρόεδρος Επιτροπής τουριστικής ανάπτυξης και προβολής Παναγιώτης Διολέττας, με αφορμή την παρουσίαση του ολοκληρωμένου σχεδίου μάρκετινγκ Θεσσαλίας, έκανε λόγο για «μια αξιόλογη προσπάθεια, ίσως η πρώτη που γίνεται σε αυτό το επίπεδο στη Θεσσαλία», εκφράζοντας παράλληλα την ικανοποίησή του για το τελικό αποτέλεσμα, που είδε στην παρουσίαση της Marketing Greece. Ο Δήμος συνέδραμε παραχωρώντας οπτικοακουαστικό υλικό όπως είπε ο κ. Διολέττας και ήταν κοντά στο όλο εγχείρημα από την πρώτη στιγμή. «Σαφώς βέβαια δεν σταματάει εδώ. Σε συζητήσεις μου με τους ανθρώπους της Marketing Greece, εμείς προχωρούμε στην αποτύπωση του τουριστικού προϊόντος μας καθ’ όλη τη διάρκεια της τουριστικής σεζόν. Κάθε χρόνο εμπλουτίζουμε το οπτικοακουαστικό μας υλικό και συνεχίζουμε να το διαθέτουμε για περαιτέρω διαφήμιση και προώθηση. Σίγουρα είναι ένα εργαλείο (το σχέδιο μάρκετινγκ) στα χέρια μας, το επί μέρους κομμάτι που αφορά το νησί μας, αλλά και γενικότερα την περιοχή».

Ο πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης & Προβολής του Δήμου Σκιάθου Παναγιώτης Διολέττας.
Ο πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης & Προβολής του Δήμου Σκιάθου Παναγιώτης Διολέττας.

«Όπλα» στη φαρέτρα μας


Όπως τόνισε ο κ. Διολέττας, οι επιλογές που έχει ο επισκέπτης της Μαγνησίας, με το βουνό, τη θάλασσα, είναι μεγάλο αβαντάζ και δραστηριότητες όπως καταδύσεις, ιππασία, περιπατητικός τουρισμός, είναι «όπλα» στη φαρέτρα για την προσέλκυση τουριστών. Αναφορικά με το αν η ηπειρωτική Μαγνησία με τις Σποράδες λειτουργούν ανταγωνιστικά, ο κ. Διολέττας είναι κατηγορηματικός λέγοντας πως «λειτουργούν συνδυαστικά και όχι ανταγωνιστικά». Με την Fraport να προβαίνει σε επενδύσεις στο αεροδρόμιο της Σκιάθου, με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση, αλλά και την προσέλκυση περισσότερων αεροπορικών εταιριών, είναι λογικό για κάποιους να αναρωτιούνται ποιο είναι το «ταβάνι» για το νησί, με τον πρόεδρο της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης να απαντά ως εξής, «ταβάνι» υπάρχει ποσοτικά, δεν υπάρχει όμως ποιοτικά. Εμείς στοχεύουμε πλέον στην ποιότητα. Η Fraport είναι μια πολύ μεγάλη προσθήκη στο νησί μας, που θα βοηθήσει πάρα πολύ. Θα βελτιώσει τις εγκαταστάσεις, αλλά σίγουρα θα φέρει και περισσότερες πτήσεις. Ήδη υπάρχουν αρκετές πτήσεις, και φέτος προστίθεται 4-5 πτήσεις παραπάνω. Εμείς από την αρχή της θητείας μας, έχουμε στοχεύσει στο να επεκτείνουμε την τουριστική περίοδο. Τον Ιούλιο και τον Αύγουστο το νησί δεν έχει διαθεσιμότητα. Είμαστε οριακά στον αριθμό των τουριστών, αλλά μπορούμε να βελτιώσουμε την ποιότητα. Θέλουμε να επεκτείνουμε την αρχή και το τέλος της σεζόν και γι΄ αυτό στηρίζουμε τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.