«Δυναμικά Μπροστά»: Οι προτάσεις της δημοτικής παράταξης για τον τουρισμό του Ν. Πηλίου

Ο τουρισμός αποτελεί τόσο για τη χώρα όσο και για το Νότιο Πήλιο τη «βαριά» βιομηχανία, επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η δημοτική παράταξη «Δυναμικά Μπροστά» του Δήμου Ν. Πηλίου με επικεφαλής τον κ. Γιάννη Σωλήνη και τονίζει ότι αποτελεί δηλαδή πηγή σημαντικών πόρων για μεγάλο μέρος των κατοίκων του Δήμου.

«Φαίνεται όμως ότι η Δημοτική αρχή δεν αντιμετωπίζει τον τουρισμό με τη δέουσα σοβαρότητα. Στο τελευταίο δημοτικό συμβούλιο κατατέθηκε από τον αρμόδιο αντιδήμαρχο ένα ελλιπέστατο και προχειροφτιαγμένο σχέδιο δράσης. Πολύ περισσότερο όταν αυτό συνδυάζεται με ένα πενιχρότατο ποσό ως προϋπολογισμό, μόλις 22.000 ευρώ, όταν εκατομμύρια κατασπαταλούνται στα γνωστά και αμφιβόλου αξίας «έργα»», αναφέρεται χαρακτηριστικά.

 

Επειδή ο συνδυασμός θεωρεί, όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή του, τον τουρισμό ακρογωνιαίο λίθο της τοπικής οικονομίας κι επειδή τα μέλη της παράταξης δεν είναι μόνο για να επικρίνουν και να κατακρίνουν αλλά και να προτείνουν, παραθέτουν  μερικά σχέδια δράσης που επεξεργάσθηκε η δημοτική σύμβουλος κ. Γωγώ Σταθαράκου και θα μπορούσαν να εφαρμοσθούν με αποτελεσματικότητα.

Οι προτάσεις του συνδυασμοί:

  1. Ο εκπρόσωπος του δήμου Νοτίου Πηλίου που συμμετέχει στις εκθέσεις πρέπει να έχει μαζί του υλικό για την προβολή του δήμου. Φυλλάδια με κείμενα και φωτογραφίες από σημεία φύσης και πολιτισμού του δήμου Νοτίου Πηλίου. Επίσης, βίντεο από επαγγελματία που θα προάγει τις ομορφιές, τη φύση, τον πολιτισμό, την αρχιτεκτονική, τις παραλίες και τις δραστηριότητες που μπορεί να επιλέξει ο επισκέπτης.
  2. Πρέπει να υπάρχει εκπρόσωπος του δήμου σε στοχευμένες εκθέσεις εναλλακτικού τουρισμού. Τον εκπρόσωπο του δήμου πρέπει να συνοδεύουν επαγγελματίες ή φορείς που ασχολούνται με αυτές τις μορφές τουρισμού ώστε να γίνεται μια σωστή παρουσίαση του δήμου και των δραστηριοτήτων που μπορεί να υποστηρίξει.
  3. Επαγγελματίες και αρμόδιοι φορείς μπορούν να κάνουν προσωπικές συναντήσεις με ταξιδιωτικούς πράκτορες που δραστηριοποιούνται σε αυτές τις μορφές τουρισμού, ώστε να τους κατατοπίσουν και να τους πείσουν για το λόγο που πρέπει να επενδύσουν στο δήμο Νοτίου Πηλίου.
  4. Οργάνωση Φεστιβάλ: μουσικά, τοπικών προϊόντων, γαστρονομίας, οίνου κτλ. Επίσης τη τελευταία τάση του τουρισμού είναι το experience-εμπειρία, που σημαίνει την εκ των έσω εμπειρία του τόπου. Δηλαδή επισκέψεις σε μέρη που διαθέτουν μια μοναδικότητα προκειμένου να αποκτήσουν οι τουρίστες μια εμπειρία ζωής πχ ελαιώνες, ελαιοτριβεία, οινοποιία, μέλι κτλ..
  5. Δημιουργία δυναμικής ιστοσελίδας ειδικά για τον τουρισμό και ανάλογη παρουσία στα social media. Ο Δήμος Νοτίου Πηλίου πρέπει να έχει μία ιστοσελίδα δυναμική, που να καθοδηγεί και να εμπνέει το κοινό να έρθει στα μέρη μας, με καταγεγραμμένες διαδρομές, εστιατόρια, ξενοδοχεία, μονοπάτια, πολιτιστικές διαδρομές, δρώμενα, καταγραφή τοπικών προϊόντων κλπ. Και παρουσία στα social media που να συνδέονται με την ιστοσελίδα , διαδίδοντας παντού την πληροφορία.

 

  1. Εστιασμένη διαφήμιση με βίντεο και σποτ για την στηρίξει των πληγεισών περιοχών από τη θεομηνία ‘Daniel’, για την επανεκκίνηση του τουρισμού σε αυτές τις περιοχές, σύμφωνα με το πρότυπο των πυρόπληκτων της βόρειας Εύβοιας.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.