Χάνουμε το «Mamma Mia II»; Και το «Mamma Mia I» διακινδύνευσε

Από τον Ναυτικό Πράκτορα Νίκο Βισβίκη

Όλοι οι ενασχολούμενοι με τον Τουρισμό (και όχι μόνον) στις Σποράδες και το Πήλιο, τα τοπικά ΜΜΕ και οι φορείς εκφράζουν με κάθε τρόπο την δυσφορία τους για την μη επιλογή της Ελλάδας – και προφανώς – της περιοχής μας, για τα γυρίσματα του sequel του ΜΑΜΜΑ ΜΙΑ. Επικαλούμενος λόγος η φορολογία !
Ωστόσο και η πρωτογενής ΜΑΜΜΑ ΜΙΑ δεν θα φιλοξενούνταν για τα γυρίσματά της στην περιοχή μας για άλλον, πολύ μη προφανή λόγο : Την μεταφορική ικανότητα των Ε/Γ – Ο./Γ των πλοίων Βόλου – Σποράδων ! Όταν τον Ιούνιο του 2008 οι Location Managers της ταινίας διερεύνησαν και έμειναν έκπληκτοι από τις ομορφιές της περιοχής μας, απέμενε η μεταφορά ενός τεράστιου υλικού από σκηνικά , ενδύματα, μηχανήματα , τροχοβίλες των ηθοποιών και των τεχνικών κλπ. Για τις λήψεις, ευνοϊκές οι καιρικές συνθήκες ήταν μόνον Ιούλιο – Αύγουστο. Περίοδο όπου τα οχηματαγωγά πλοία των Σποράδων ήταν ήδη υπερπλήρη. Σε κρούσεις της παραγωγού εταιρείας, οι εταιρείες δήλωσαν αδυναμία : ο αριθμός, τα μεγέθη , τα ύψη των οχημάτων ήταν αναντίστοιχα των γκαράζ των πλοίων , τα οποία ήδη δήλωναν γεμάτα.
Η αντιπρόσωπος εταιρεία στην Ελλάδα της παραγωγού αντιπρότεινε την … Κάρπαθο! Στην εμμονή του σκηνοθέτη κι άλλων συντελεστών , επικοινώνησαν με τον υπογράφοντα, ως πράκτορα μιας εκ των υφισταμένων ακτοπλοϊκών εταιρειών στον Βόλο.
Τους πρότεινα την Γλύφα και … «παντόφλα» ! Τους ήταν εντελώς άγνωστα και τα δύο!
Μετά τις διασφαλίσεις που τους έδωσα, – καθότι το εγχείρημα ήταν τεράστιο -, μία Κυριακή του Ιούλη, ένα κομβόι από 16 εικοσάμετρα οχήματα ( μεταξύ των οποίων και οχήματα διαχείρισης απορριμμάτων και βιολογικού καθαρισμού), καθώς και μικρότερα οχήματα συνοδείας και τρέιλερς με ταχύπλοα , επιβιβάζονται στην Γλύφα στην «παντόφλα» «ΚΛΕΙΩ».
Πανηγυρισμοί, χειροκροτήματα από τους συμμετέχοντες στο κομβόι. Δύο κύριοι με ατσαλάκωτη ενδυμασία ,σοβαροί , φωτογραφίζουν την φόρτωση και τον απόπλου. Σ΄ ερώτησή μου για την ιδιότητά τους : « Είμαστε της UNIVERSAL, της παραγωγού εταιρείας, σας εκφράζουμε την ευαρέσκειά μας και άμεσα επιστρέφουμε στο Λονδίνο».
Το ΚΛΕΙΩ πραγματοποίησε τα εξής δρομολόγια : Γλύφα – Σκόπελο , Σκόπελο- Σκιάθο και Σκιάθο – Γλύφα ( για εν μέρει προορισμό την Νταμούχαρη).
Το πλοίο αυτό τώρα βρίσκεται κάπου στη Βραζιλία.
Πολύ λόγοι λοιπόν μπορούν ν ‘ αποτρέψουν μία διαφήμιση – «ευλογία Θεού» για τον τόπο.
Η δυσκολία μεταφοράς βαρέων οχημάτων στις Σποράδες υπάρχει μέχρι σήμερα. Η φορολογία και τα λοιπά κόστη θα υπολογίζονται παντού και πάντα.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.