Χρ. Σταϊκούρας από Βόλο: Το μέλλον της Ελλάδος είναι η σύνδεση των λιμένων με τον σιδηρόδρομο

Εντός του καλοκαιριού οι διαγωνισμοί για αποκαταστάσεις τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών

Το μέλλον της Ελλάδας είναι η σύνδεση των λιμένων με τον σιδηρόδρομο, αλλά και η βελτίωση των σιδηροδρόμων που θα αποτελέσουν την πύλη εξαγωγών στην Ευρώπη, τόνισε από τον Βόλο και τη συνέλευση του Συνδέσμου Βιομηχανιών Θεσσαλίας Στερεάς Ελλάδος ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας.
Ο υπουργός ανέφερε ότι εντός του καλοκαιριού θα “τρέξουν” οι διαγωνισμοί των έργων υποδομών αποκατάσταση από τις πρόσφατες καταστροφικές πλημμύρες στη Θεσσαλία και στη Μαγνησία και μέσα στην επόμενη διετία αναμένεται η ολοκλήρωσή τους.

Ο υπουργός ανέφερε ότι είναι σημαντικός ο ρόλος των υποδομών για να πετύχουμε ισόρροπη ανάπτυξη και αναφέρθηκε σε έξι άξονες πολιτικής που θα προσδώσουν νέο αναπτυξιακό πρόσημο:
Συγκεκριμένα είπε ότι η αποκατάσταση ζημιών σε δρόμους και γέφυρες από φυσικές καταστροφές και προβλέπονται 900εκ. € και παρεμβάσεις σε πάνω από 1.000 θέσεις στους Δήμους της Θεσσαλίας. Σύμφωνα με τον κ. Σταϊκούρα, είναι διαθέσιμα τα κονδύλια εδώ και 20 ημέρες.
«Μέσα στο καλοκαίρι θα τρέξουν οι διαγωνισμοί και τα έργα θα υλοποιηθούν την επόμενη διετία. Για τον σιδηρόδρομο θα διαθέσουμε 463 εκ. € για μονιμότερες παρεμβάσεις. Για το τρενάκι Πηλίου προβλέπονται παρεμβάσεις ύψους 2,5 εκ. €. Για τη σιδηροδρομική σύνδεση Λάρισας – Βόλου, διεκδικούμε παρεμβάσεις με όρους υψηλότερης βιωσιμότητας και καλύτερης πρόσβασης και σύνδεσης με τον λιμένα Βόλου», ανέφερε.

Θέλουμε να αξιοποιήσουμε τον Βόλο, τον Πειραιά, την Ηγουμενίτσα και την Καβάλα και να αξιοποιήσουμε τον σιδηρόδρομο και διεκδικούμε προγράμματα από την Ευρώπη, είπε ο υπουργός και πρόσθεσε ότι το μέλλον της Ελλάδος είναι η σύνδεση των λιμένων με τον σιδηρόδρομο.
Ο τρίτος άξονας παρεμβάσεων η αποκατάσταση σε σχολεία που θα ολοκληρωθούν μέχρι τέλος έτους και ο τέταρτος η υλοποίηση αντιπλημμυρικών έργων, στον πρωτογενή τομέα, καθώς και η θωράκιση περιοχών εκατέρωθεν Ε65.
Πέμπτος άξονας είναι σημαντικά οδικά έργα όπως η ολοκλήρωση του Ε 65 και άλλων οδικών αρτηριών στη Στερεά Ελλάδα και τη Βόρεια Εύβοια.
Τελευταίος άξονας είναι οι κτιριακές υποδομές στο Πανεπιστήμιο Θε4σσαλίας, Δικαστικά Μέγαρα και παρεμβάσεις στα Νοσοκομεία.
«Θέλουμε να υποστηρίξουμε την παραγωγική δραστηριότητα, να συμβάλλουμε στην αύξηση θέσεων εργασίας και να τονώσουμε την κοινωνική συνοχή και να διατηρήσει η Θεσσαλία τον ανταγωνιστικό της ρόλο. Θα συνεχίσουμε να σας ακούμε σε προτάσεις και προβληματισμούς» επισήμσανε ο κ. Σταϊκούρας.

Ο πρόεδρος του Δ.Σ. του ΣΒΘΣΕ Αθανάσιος Συριανός, ανέφερε σε δηλώσεις του ότι “Είναι σημαντικό να προβάλλουμε το θέμα της δημογραφικής εξασθένησης των περιοχών μας και δεν πρόκειται να επιστρέψουν οι νέοι στην ύπαιθρο αλλά θα πάνε στα μεγάλα αστικά κέντρα και θα προβάλλουμε την έννοια των διπόλων όπως Βόλος και Λάρισα και θα μπορούσαν να συνδεθούν με ένα μέσο ταχείας σταθεράς τροχιάς και να μεγαλώσουν σε βάθος χρόνου 30χρόνια μπροστά και να γίνει ένα πολεοδομικό συγκρότημα μισό εκατομμυρίων ανθρώπων γιατί μεταξύ Αθηνών και Θεσσαλονίκης δεν υπάρχει κάτι μεγάλο. Θέλουμε να δούμε για τον καλλωπισμό των κτιρίων γιατί το δημόσιο είναι ο μεγαλύτερος ιδιοκτήτης κτισμάτων και από αυτό εξαρτάται αν οι πόλεις μας είναι όμορφες ανακαινισμένες αν δεν έχουν την εικόνα που πρέπει και ένα θέμα όχι μόνο κονδυλίων”.
Επίσης, αναφέρθηκε στο κόστος που έχει αυξηθεί λόγω έλλειψης σιδηροδρόμου, ωστόσο και τόνισε ότι οι υποδομές είναι πολύ σημαντικό για τον πρωτογενή παραγωγή και βιομηχανική και οποιαδήποτε εξέλιξη στις υποδομές. Μπορεί να είναι δαπανηρή αλλά υπάρχει και η συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα.

Δείτε το βίντεο

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.