«2,5 μήνες προσπαθώ να κλείσω ένα ραντεβού για μαστογραφία…»

Επιστολή – καταγγελία προς τη larissanet.gr απέστειλε η Α.Κ., στην οποία επισημαίνονται τα εξής:

«Απευθύνομαι σε εσάς, προκειμένου να κάνω μια καταγγελία για το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας (ΠΓΝΛ) και ειδικότερα για το Τμήμα Μαστογραφιών (2413 501960) καθώς έχω πλέον αγανακτήσει να «τρώω συνεχώς πόρτα» χωρίς να γνωρίζω το λόγο.

Ειδικότερα, εδώ και περίπου 2,5 μήνες προσπαθώ να κλείσω ένα ραντεβού για μαστογραφία, δυστυχώς χωρίς αποτέλεσμα.

Έχω καλέσει περισσότερες από 10 φορές για να κλείσω ραντεβού (στο τηλέφωνο που αναφέρω παραπάνω) και οι απαντήσεις από την κυρία που απαντάει στο τηλέφωνο (υποθέτω ότι είναι κάποια νοσηλεύτρια) είναι οι εξής:

Όλα τα ραντεβού είναι κλεισμένα, καλέστε σε 15 μέρες (αυτό τις 2 ή 3 πρώτες φορές)
Δεν υπάρχουν ραντεβού, καλέστε μετά τις 20 του μηνός μέρες (σε επόμενη φορά)
Δεν υπάρχουν ραντεβού, καλέστε σε 5 μέρες, καλέστε από Δευτέρα κλπ. (σε επόμενες φορές)
Όταν δε, ρωτάω για ποιο λόγο δε μπορώ να κλείσω ένα ραντεβού έστω κι αν αυτό είναι μετά από δύο ή τρεις μήνες (ή και περισσότερο), η απάντηση που παίρνω είναι ότι «ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ», χωρίς όμως να μου λένε το λόγο.

Τελευταία φορά που προσπάθησα να κλείσω ραντεβού ήταν την Πέμπτη 15/03/2018.
Η απάντηση που πήρα ήταν να καλέσω από Δευτέρα (χωρίς καμία άλλη εξήγηση)….!!!
Αφού διαμαρτυρήθηκα και εξέφρασα την αγανάκτησή μου για αυτό που συμβαίνει εδώ και τόσο καιρό, ζήτησα να μιλήσω με τον αρμόδιο προϊστάμενο.
Η απάντηση που πήρα ήταν ότι είναι σε άδεια και να καλέσω πάλι από Δευτέρα…

Επειδή πλέον η κατάσταση είναι απαράδεκτη και έχει καταντήσει γελοίο αυτό που συμβαίνει με το συγκεκριμένο τμήμα, και επειδή δε μου αρκεί το «σας καταλαβαίνω και λυπάμαι» από την κυρία που απαντάει στο τηλέφωνο, αποφάσισα να απευθυνθώ σε εσάς, προκειμένου το θέμα να πάρει δημοσιότητα και να κινητοποιηθούν οι αρμόδιοι για την επίλυση του θέματος.

Τέλος, θα ήθελα να ρωτήσω το αρμόδιο τμήμα του ΠΓΝΛ και τη διοίκησή του τα εξής:

Γιατί δεν κλείνονται ραντεβού για μαστογραφίες;
Μήπως δε λειτουργεί το σχετικό μηχάνημα;
Αν ναι, γιατί δεν ενημερώνουν τις γυναίκες όταν καλούν για ραντεβού;
Αν δε λειτουργεί, πότε σκοπεύουν να το επισκευάσουν;
Αν λειτουργεί, για ποιο λόγο δεν κλείνουν ραντεβού; Έστω και αν αυτά θα είναι μετά από εβδομάδες ή μήνες λόγω της ενδεχόμενης μεγάλης ζήτησης…
Είναι τόσο δύσκολο να ενημερώσουν τους πολίτες για το τί συμβαίνει ώστε να μην ταλαιπωρούνται και εκείνοι άσκοπα καλώντας για ραντεβού κάθε 5, 10 ή 15 μέρες;;;
Αν κάποια γυναίκα δεν έχει τη δυνατότητα να κάνει την εξέταση σε ιδιωτικό διαγνωστικό κέντρο, θα πρέπει να πεθάνει περιμένοντας τί;;;
Μετά από αυτή την καταγγελία ελπίζω κάποιοι να ευαισθητοποιηθούν και να προβούν στις απαραίτητες ενέργειές….

Μια αγανακτισμένη άνεργη (πρώην ιδιωτικός υπάλληλος)».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.